Saturday, December 7, 2013

Masa Itu Emas


Assalammualaikum..


Lama tak update blog ni.. lama sangat kot. Mungkin dengan kesibukan menyiapkan thesis, dan kerja yang baru, itu yang tidak sempat langsung nk update blog. kalau yang mengenali diri ni mesti cakap, dia ni memang ikut mood jer..

Pejam celik, sekarang pun dah December of 2013. lagi beberapa hari nak masuk 2014. Such a long way untuk sampai ke tahun ini. Apa azam kita? kita akan tinggalkan 2013 dengan pelbagai kenangan dan achievement (maaf ckp, jika ianya boleh dipanggil achievement)

saya juga ada beberapa moment yang hendak dikongsi dengan semua. (*__*)..

Alhamdulillah.. 2013 merupakan tahun yang amat membahagiakan.. alhamdulillah dengan perasaan ini.. berharap, ianya akan bertambah baik.. di dunia juga di akhirat kelak.

Paling yang tak boleh lupa for 2013 is, this one... hui... pasal gamba ni pun boleh jadi gadoh... erm.. sepatutnya, ada banyak jugak gamba pre konvo ni.. tapi.... entah la..

haih... siti, sila husnuzon.. 



Bercerita mengenai gamba diatas.. Ya, saya baru menghabiskan satu perjalanan yang sannnnnnnnnnnnnnnnnnngat panjang... Erm, kenapa yer panjang bebenau? hmm.. banyak onaak dan durinya semua ni.. Baru faham perasaan lecturer bila dorang cite masa dulu dorang kene urus keluarga dan belajar. Tapi still boleh score, I salute them lah!

Saya bekerja sambil belajar. Sepanjang masa belajar (4tahun untuk master coursework in accountancy), banyak pengalaman kerja dikutip. byk lompatan telah dibuat. Boleh check resume saya yer. Setiap tahun saya akan melompat ke satu company ke company yang lain. Semuanya berlainan motif. Hmm..dalam masa 4 tahun itu lah titik tolak kepada beberapa perubahan dlm diri.

Dan Sekarang diri sedang mengorak langkah untuk pergi lebih tinggi dan lebih jauh lagi.. in sha Allah...

No comments:

Post a Comment